Äntligen är dom hemma!!

Morgonen spenderades hemma på Tynderö och Mist och jag gick till Binxen och tänkte hälsa på sjuklingen men då hade Stina rymt så vovvarna lekte lite men sen gick vi hem och t pannkakor som lilla mamsingen fixat. :)
Sen packade vi ihop ännu mer grejer från mitt rum och drog in det till staden men jag gav upp försöket att få ihop tvbänken och bokhyllorna så gömde sakerna bakom soffan tills Johan varit här och skruvat ihop hyllorna så jag kan ge fram lite saker, han har ju trots allt jobbat lite som Ike hopskruvare.

Några timmars jobb blev det även men sen kom dom två backpackarna hit med Sara och det var så roligt att träffa dom igen fastän dom såg ut som små pepparkakor så man blev lagom avundsjuk. Så vi käkade middag och surrade på ett tag men inte allt för sent för vi kommer även att ses hela helgen med middag och inflyttningsfest.

Inatt är även vovvsingen här inne och vi har varit ute på kvällspromis så nu hoppas jag att hon sover bättre den här natten än hon gjorde förra för jag vill inte kliva upp vid halv sex. Men skendräktigheten verkar ha börja släppt så naten som varit delade hon så snällt madrass med mej och sov hela natten igenom så det var ett gott tecken. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0