Rörelse igen....

Domen hos Doktorn blev att jag äntligen får börja röra armen och får börja rida redan nu fast egentligen inte på min... Får inte ramla av förrän det gått minst tre månader så får försöka förklara det för Ubbe innan jag vågar mej upp på honom igen, så får det bära eller brist sen. ;) Men när ärret blivit vitt så ska jag tydligen ha fått nya senor som håller benet på plats ordentligt så då kan jag både ramla av hästen och volta med snowboarden igen. Det kan även ta samma tid innan jag får full rörelse igen men förhoppningsvis så stämmer "tiden läker alla sår" så förr eller senare så ska jag nog vara fit for fight igen. :)

Vad gäller resan så känns det inte riktigt så positivt efter att sjukgymnasten sagt att jag inte skulle klara några "vilda äventyr" och att jag kanske inte ens kan simma på några månader till...

Skulle verkligen behöva något positivt nu efter alla motgångar annars kommer det bli väldigt tungt i vinter, speciellt om jag blir kvar här och Frida och Amanda åker iväg...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0