Saknar så mycket nu...

Idag har jag haft hopplektion för Paudie och Fighter och de gör stora framsteg så blir lite stolt över dem och då framförallt deras ryttare. Det är roligt att vara tränare men nu längtar jag verkligen tills jag får börja rida och ta hand om lill Bubbas ordentligt och börja satsa lite mer på hoppningen med Fighter.

Har även sagt åt brodern min att komma hem med min bil imorgon så den står reda för mej att börja köra förhoppningsvis ser den fortfarande lite vit och ren ut men betvivlar att den fått så mycket omvårdnad av Johan.. =P

Nu på kvällen har jag suttit och kollat igenom bilder från årets Skiweek och saknar verkligen alla (eller i alla fall dom allra flesta därifrån) och det är så skönt att bara skratta åt alla minnen och minnesluckor.. ;)
Saknar också Nydalfolket och hästarna så mycket framförallt Janne och Annie och alla underbara "fester" vi hade, ibland även tillsammans med Oskar som förgyllde kvällarna, finns nästan inga ord för hur roligt vi hade även om det kändes som ett helvete ibland.. Ett riktigt minne för livet.. :)

Saknar lite roligt nog även min bräda, backen och all snö redan också men det får nog vänta tills jag tål en ny vurpa ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0