Lite smått och gott


Igår blev det lite sovmorgon ända till tio tror jag för att sen fortsätta som vanligt med en långpromenad med vovven och sedan en tur till stallet och tack och lov så är min bil hemma igen så nu kan jag äntligen köra omkring i den igen. Oturligt nog är den smutsigare än någonsin och stötdämparna på bristningsgränsen, i bästa fall, men som tur är så är stötdämparna beställda och ligger nog i stan i väntan på att mina bröder ska vara snäll med sin snälla lilla syster. På stallet skötte Ubbe sig så bra när jag longerade honom och han verkar börja bli lite mer avslappnad igen så förhoppningsvis försvinner överskott energin sakta men säkert. Som avslut på kvällen gick jag och Mist och hälsade på Binx och hans ägare och var där och pratade med dom i några timmar.

Idag har det blivit en heldag av shopping med Frida, Malin och Lisa och vi har haft så roligt och gått igenom hela utbudet i både stan och Birsta. Malin hittade en Jätte snygg outfit inför juldagen så hoppas verkligen att hon inte ångrar sig för det såg så hett ut. Själv så hittade jag imponerande nog en liten klänning så kommer kanske se lite vettig ut i alla fall. MIna snälla kompisar passade även på att påpeka bristen av muskler på armen medan man provade kläder så dom tyckte att det var ganska stor skillnad men inget man tänkte på direkt, så det var ju tur. Men hoppas på att man får tillbaka lite muskler för en stadsvandring gjorde armen trött och ond men det var det värt. =) 

Idag var vi som sagt bara fyra ur gänget men som tur är närmar sig julen så då ska vi samlas för den årliga julmiddagen med en massa snack och tokerier... :)
Så passar på att slänga in en bild från den gamla goda tiden.
snart dags för årets julmiddag med hela gänget

Kommentarer
Postat av: Mandy

Jag diggar tavlan i bakgrunden ;P haha!

2008-11-27 @ 19:33:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0