20års dagen

Dagen började bra med att mamma kom upp och väckte mej med lite sång och presenter, så av föräldrarna fick jag lite back packing saker. ;) Men jag tyckte att det var alldeles för tidigt så jag somnade snabbt om och blev efter ett tag väckt igen av att det kom en bil och sen att dte plingade en massa på dörren och vovven stod och skällde så det var bara att kasta sej ur sängen och mötas av Lundgrens i dörren så jag fick lite back packing saker av dem med så snart är jag nog redo för att sticka rent materiellt. =P
När jag väl kommit upp och ignång åkte vi(jag och Mist) iväg till mormor och hjälpte henne med lite med påsksaker och blev firad lite av henne med.
Sen när vi kom hem gick vi ut på en sväng i solen innan det var dags att börja fixa inför kvällen.
Under kvällen droppade tjejerna in och vi hade det riktigt mysigt och trevligt och åt väldigt god middag, dock så hade jag skalat alldeles för mycket potatis.. Suck.. =P Fick fina presenter av dem också, bland annat pengar som enbart ska användas till tatueringen som jag hade tänkt att skaffa... Så nu är det ännu större press på mej och Janne då båda har tatueringsrelaterade presenter. :P


Fick även brev under dagen som sa att jag skulle infinna mej på informationsträff till veckan och sen börja på introduktionen nästa måndag, så det verkar som om jag får jobbet.. Så hoppas det stämmer nu men märker väl det på tisdag... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0