Vilken snygging!!

Jobbade hela dagen igår och sen var det bara till att åka hem och ta hand om djuren och sen kom Erik, Andrea och Lina och myste på lite innan det var läggdags..


Idag började jag med att jobba lite och typiskt nog tog Johan  mammas nya Volvo igår som jag skulle ha hela veckan och Henrik hade tagit min bil så  jag var tvungen att ta Johans lilla Atos och den var inte stabilast att åka i blåsten för den är liten och hög... =P Efter jobbet åkte jag till Cicci och vi åt lite och gick på stan och shoppade lite till mej och en present till Boppis som fyller 20 idag och sen åkte vi självklart till henne för lite tårta och mys. =)
Sen åkte jag hem till Lina som hade tagit hand om min lilla odåga och hon verkade glad att se mej som tur var. :) Lina följde även med till Ubbe sen och såg hur snygg han är han var jätte duktig när vi höll på med honom och när jag red men oturligt nog snubblade han och gick ner på knä så jag fick en liten lufttur.. Men turen var på min sida så jag slapp landa på axeln i alla fall och Ubbe blev inte rädd utan kom fram till mej direkt när jag ställt mej igen.. Han är så duktig =)
 

Nu ikväll har jag äntligen möjlighet att bara njuta av lugnet här hemma och sitta och drömma lite om utsikten för den här sommaren... ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0