Sköna dagar

Gick in på kvällsjobb i torsdags så under dagen kunde jag njuta av att vara med vovven och med Ubbe och sen gick det mycket bättre att jobba kväll med axeln då där är så mycket lugnare och skönare då.

Igår så lät Mist mej sova ganska länge innan vi hoppade upp och gjorde lite nytta här hemma. Sen åkte vu iväg och kollade på hopptävlingarna i Bergsåker och träffade Janne, hennes mamma och även Jonas så det var riktigt roligt. Såg även Jannes första start på Flisan men det gick tyvärr inte så bra men för Jonas däremot gick det väldigt bra med Tilly och dom fick en bra placering. Träffade även en halvbror till Mist på tävlingen som var så busig och fin! Ovanligt och träffa en vovve från Mists uppfödare så det var riktigt roligt. Sen åkte jag hem för att fixa lite innan jobbet och sen var det bara att bege sig in till stan och sätta sig vid datorn. Fick höra då att det gått jätte bra för Janne på Madonna efter att jag åkt i alla fall så det var skönt att höra. =) Jobbet gick bra och jag höll mej vaken hela vägen hem.

Idag har jag och Mist fixat på en massa här hemma och städat klart mitt rum och tvättat och varit till Ubbe. Brorsan har även försökt fixa båten men tilten verkar helt förstörd...
Men nu är det dags att åka iväg till jobbet och slita på ännu en natt.. =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0