Ubbe på Tynderö =)

Förra veckan flöt på bra med det mesta och Ubbe gjorde stora framsteg. =) Bland annat så var vi ut på vår första vända utanför paddocken själva och han ville gå överallt förutom tillbaka när jag försökte gå till stallet igen =)
På söndagen, igår var det dags för honom att få åka ut till Tynderö till betet och han har aldrig åkt hästtransport men han var så duktig och gick in lugnt och sen stod kvar och tog det lugnt innan han skulle ut med så nu står han ute på Tynderö i en jätte stor och fin hage med två andra hästar och när jag hälsade på honom idag kunde han knappt slita sig från mej och ville bara bli kliad och gosad med =D

I fredags var jag amanda lina och cicci på Holmö för första gången i år och även frida dök upp efter ett tag och lina jobbade så vi hade trevligt och pratade en massa skit bara hela kvällen.
I lördags jobbade jag och sen åkte jag på förfest i mjukisbyxor hos Emilia Linas syster och hade det jätte mysigt men åkte hem när de andra drog sej till krogen och sov så gott hela natten.

När det gäller axeln så ska jag både röntga den och träffa en läkare den 2/7 så hoppas att det leder till att den blir bra någon gång..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0