tillbaka igen

ojoj nu var det visst ett litet tag sen sist :P
Så vad har hänt i mitt liv...
Fick som sagt jobb på eniro och är kar där och ska jobba 100 % hela sommaren, som tur är så har vi både fått texttelefoni och 118400 är på ingång så slipper sita med enbart 118samtal hela dagarna..
Åkte och hämtade min vackra lilla Ubbe den 15 april och det har varit myckt jobb med honom för han var betydligt mindre hanterad än vad jag trodde.. Men nu är inridningen på full rulle så nu går han i alla fall dit jag vill och vi har börjat att trava.. Som man säger: Sakta men säkert går det framåt.. =) Men njuter av all tid med honom =)
När det gäller bilen så rullar den på fint och till mångas besvikelse har jag tagit bort örnflamesen på sidorna och fixat till lacken lite ;)
Sen kan det även nämnas att jag hittat en pojke på jobbet som heter Ragnar...
Men det var nog alla de stora händelserna så förhoppningsvis kan jag hålla den här sidan lite bättre uppdaterad i framtiden ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0