Nationaldagshelgen

Klev upp på morgonen i fredags och åkte till stallet i värmen för att rida Ubbe och han gick så fint så vi travade på en volt runt Christine (Fighters ägare) och sen red jag honom helt själv i både skritt och trav och han lyssnade så fint =)  Sen åkte jag hem och myste på med Mist och solade lite och passade sen på att vila lite innan det var dags för att åka och jobba... Började 23:00 och slutade 7:00 på lördag.. Lagom drygt pass men höll mej vaken iaf ;)
Sen hann jag sova nästan två timmar på lördagmorgonen innan det var dags att åka till stallet å tävla Fighter och rida Ubbe. Fighter gick jättefint men de blev lite tokigt så vi fick ett nerslag.. Ubbe han var så duktig igen och vi fortsatte att trava runt helt själva =D
På kvällen blev det förfest hos Amanda med Frida, Lina och Lina och det var så mysigt och roligt =) Sen blev det utgång och vi kollade in våningen som hade premiär men där va det inge folk alls nästan så då drog vi till stadshuset och dansade på lite.. Dock så var jag och Lina H lite slitna så vi åkte hem vid två och sen sov jag så gott.. :)

Idag har jag mest tagit det lugnt och var ute med Mist så hon fick bada lite innan jag åkte till Ubbe men tyvärr så blev de inge ridning för låset till sadelkammaren hade gått sönder så pysslade om honom lite bara innan jag drog ut till Tynderö och till Holms brygga för att spela lite kubb och umgås med lite folk där..
Nu sitte jag i soffan och hör åskan börja närma sig så dags att avsluta och sussa snart.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0