Jadu..

Igår fick jag bort några av de sista timmarna när jag jobbade så då passade jag på att åka hem och gå ut med Lina och Mist ner till Oxviken och det var så härligt att komma igång med det igen tyckte vi alla tre =)
Ubbe han fick sig en liten promenad ner till Verkan och gissar på att det var första gången han såg havet för han tyckte det var lite läskigt.. Fick även höra att han hade stått och ätit rabarber i hagen kvällen innan.. Lite tokig han med kanske? =P
På kvällen kom Ragnar och vi tog väl ett så kallat moget men lite tråkigt beslut .. Men men, som man säger framtiden finns alltid och då kan allt hända..

Idag har jag haft det jätte mysigt med en sovmorgon och sen en visit till Amanda som ledde till att vi gick till Statoil för att köpa glass/godis ;)
Sen cyklade jag iväg till Ubbe och red lite på en stor äng och han var så duktig! =) Såg även att han har bränt sig lite på sin söta rosa mule så blir till att ge på myket solskydd på honom i sommar.. :P
Även Mist fick en utflykt idag så hon badade lite i Sundet och kastade sig i från bryggan för att hämta pinnen som hon släppat fram från något ställe..
Kändes även som om det var dags att göra något åt min kondis så cyklade ca 1,5 mil så kanske är på G med lite träning igen i alla fall.. Skulle behövas =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0