...

Vaknade upp helt av mej själv i morse och det var så skönt, det är fördelen med att resten är hemma så att Mist väcker dem istället.. :)
Sen åkte jag iväg till Ubbe och pappa skulle komma och kasta upp mej men han blev sen så gick bort till kyrkan med Ubbe och när pappa väl kom och kastade upp mej körde Ubbe en liten rodeouppvisning men höll mej kvar som tur var och kunde rida iväg lugnt till våran stora äng och han var så duktig och all longering har börjat och göra så att han går mycket bättre och formen börjar komma. =)
Tänkte hinna träffa Janne lite idag med men när jag kom dit var hästarna och alla saker borta så trodde dom redan åkt men precis när jag skulle gå till bilen kom dom körandes så han säga hej då till henne och hennes mamma i alla fall..
Nu sitter jag på jobbet och har matrast men åt lite paj med vaniljsås förut så är så mätt.. :) Hoppas istället på att det ska hända något roligt här men chansen för det är ganska liten så får filosofera lite istället...=p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0