Lång dag..

Jobbade idag och hade tagit på mej extra så blev en väldigt ointressant dag som mest bara tillbringades instängd.. Men det gick bra i alla fall fastän det blev långa pass.. Tack och lov för att vi har fått texttelefoni.. Vissa av dom samtalen är så härliga ändå när till exempel när man får sitta i långa telefonköer eller  har en hörande som förstår att man inte kan skriva lika snabbt som en person talar utan som tar det lugnt och kanske till och med använder . eller ?.. Så om ni nu någonsin hamnar i textsamtal tänk på det så vi får det lite lugnt.. ;) I brist på annat att säga..

Sen åkte jag förbi på Hööks på vägen hem och var tvungen att köpa en till lädergrimma till Ubbe bara för att den var så billig och fin.. Han har snart allt man kan ha.. :P Hemma så tog mamma ut vovvarna så jag fick sitta och äta i lugn och ro innan jag åkte till Ubbe och fick gå omkring i höggräset och leta hans flughuva men hittade den till slut som tur var utan att vara helt genomblöt...

Nu har jag bara fått suttit och slappat lite och fick lite massage av mamma och det gör så fruktansvärt ont, inte ett dugg skönt egentligen.. Men säkert välbehövligt med tanke på att jag är stel i varaneda muskel jag har i hela ryggen och nacken.. Så härligt.. Så vill någomn ställa upp och massera lite mjukt är dte bara att säga till ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0