Suck..

Så härligt det är nu... Är riktigt förkyld nu och mamma har ryggskott så blir både uppassare och chafför åt henne nu så någon egen planering funkar inte nu. Sen har tjejerna åkt iväg och sitter på planet till Thailand och jag blev kvar här hemma som sagt för den jäkla axeln som knappt verkar bli bättre. Dessutom så är det så mycket här som jag inte vet vart jag står och med vissa saker blir det inte alls lättare med tiden och frågan är om det någonsin kommer att bli det eller klart.
Men det värsta är att min lilla Bubbas skadade sig för någon dag sen och fick ett broddhål på ett framben och tills idag har det sett ut att läka fint men idag när han skulle springa var han riktigt halt och benet hade börjat svullna. Förhoppningsvis är det ingert farligt och att det går över med lite omsorg men det är så hemskt att djur som haltar även om han inte verkar bry sig om det. 

Det har varit en lite tung höst men nu är det ju snart nytt år så hoppas att det nya året kommer med en ny start och bättre lycka och flyt. Hoppas även på många fler speciella stunder kommande år där allting annat glöms bort och livet bara är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0