Same..

Idag är nog det mesta som igår men ändå lite bättre.  På stallet blev jag så sugen på att rida så hoppade upp på Fighter barbacka och han gick hur fint som helst och armen orkade hålla i honom för det metsa så det kändes riktigt bra och sen ringde dom från jobbet så jag slipper börja klockan 6 på nyårsdagen, så får sovmorgon ändå till tio så då kan jag till och med fira nyåret lite granna fast med tanke på jobbplanerna så hade jag inte planerat något så får se vad som händer imorgon.

Men nånting väldigt positivt är att Hv har gjort sin femte raka seger och ligger femma i serien och Liv  är tillbaka och spelade sin andra match efter skadan. Så året slutar väldigt bra för Hv =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0