Julafton

Började dagen med en härlig promenad med Mist runt Verkan och hon blev helt överlycklig över att få se en strand och rusade runt lite och lekte med på tok för stora pinnar.. =P
När jag kom hem fick jag öppna ett paket som var en stor väska med en massa roliga verktyg så det ska bli spännande och se när jag får börja att använda dem. =)
Kring halv två hade resten av familjen, förutom Elena som var hos sin släkt, och Tore kommit hem till oss och det blev julmat innan Kalle Anka. Sen blev det julklappsutdelning och jag fick riktigt fina saker och som en liten pik från Joy fick jag skorengöringssaker så får börja se till att jag tar hand om mina skor nu.. =P Tyvärr så hade ingen lyckats hitta en sackosäck fastän att alla hade letat, tydligen så är dom inte så vanliga längre, så min jakt efter en sådan får fortsätta tills vidare.. Haha, Lite udda saker är alltid roliga att önska sig.. ;)
Efter att alla åkt iväg och Henke kommit förbi igen med Elena så var själva firandet slut och jag och mamma fortsatte kvällen med att mysa på med julfilmer pch nu har julafton kommit till sitt slut för i år..
God Jul till er alla iaf! ;)
image9

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0