En helg full av påhitt

Vaknade upp på fredagen och tog det bara lugnt ett tag innan jag drog iväg till Birsta för lite inhandling av julklappar och hittade några i alla fall så det var skönt innan det var dags för att åka och hälsa på mormor lite. På kvällen samldes familjen här ute och sen åkte vi ner till Holmö och åt ett helt underbart julbord med en massa godsaker till efterrätt.. Så gott med årets första knäck i en sådan mysig stämning. =)
Efter att vi ätit klart åkte jag in till Timrå och gick på Ciccis och Jockes inflyttningsfest då de flyttat in i en tvåa istället i trappuppgången bredvid sin gamla lägenhet. Träffade lite kompisar där så det var jätte mysigt och några av killarna spelade lite gitarr och sjung och vissa av dem lät bra så det var roligt men någon riktigt partystämning blev det inte men så länge man är med kompisar så blir det aldrig tråkigt.. ;)

Idag vaknade jag upp lite för tidigt och sen drog jag och mamma in till Birsta igen för att jag skulle få välja ut en ridhjälm som jag ska få i julklapp. =) Sen hittade jag några fler julklappar så är nästan klar med all den handeln så det känns skönt.
Nu ha vi nyss kokat lite knäck så jag är helt mätt och nöjd och ska snart hoppa in i duschen för att sedan sticka in till stan för att äta middag med NFMK för att fira att Lina fyller 19 nästa helg och för att ta lite avsked av Amanda som ska åka iväg till fjällen och jobba i några månader så det ska bli så kul. =) Kvällen ska även avslutas med förfest och utgång i Sundsvall ooch träffa Erik som nyss kommit hem från att ha jibbat i USA. Så kommer bli en kanonkväll. =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0