Vilket möte..

Idag blev det en väldigt tidig morgon för att hinna till jobbet och var riktigt trött och förkyld men överlevde dagen, hade även coachsamtal där Birgitta bland annat tyckte att jag var sjuk väldigt sällan och hade väldigt bra närvarostatistik så det är ju bra.

Sen skyndade jag iväg och köpte in ett par stötdämpare igen, denna gång till bak så det ska bytas imorgon förhoppningsvis för på fredag är det besiktning.. Efter det tog jag en sväng till lägenheten och slipade lite och grundmålade lite till så nu är det bara en vägg kvar att göra i ordning.. Så imorgon ska vi även iväg och inhandla den riktiga färgen. Ska bli spännande att se vad det slutar med för färger. =)

Nu hela kvällen har jag suttit i styrelsemöte på ridskolan i 4 timmar.. Mitt första styrelsemöte med den "stora" styrelsen och det kändes intressant men väldigt långt. Det blir väl lätt långt när det är första mötet med en ny styrelse, mycket som ska gås igenom...men som tur är brukar mötena bara vara cirka två timmar i vanliga fall så då ska det nog gå lättare sen.

Men nu känns det redan att jag saknar att vara ute med vovven och längtar efter att rida hästen igen.. Fastän det bara gått två-tre dagar den sist jag hade tid för dom. :) Men blir så tomt utan att hålla på med dom Varje dag men vill satsa på att hinna göra klar lägenheten så fort som möjligt så ska jag nog få ännu mer tid än tidigare sen, hoppas jag på i alla fall men det återstår att se.. :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0