Sjuk och snurrig

Jobbade kortdag igen så sen åkte jag till lägenheten för att det skulle komma en låssmed som skulle byta lås för de gamla nycklarna hade förra ägaren tappat bort.. Sen skyndade jag mej iväg till Bubbas och mös med honom och påmindes återigen av att jag har en tokig häst..  Han stannade med frambena på varsin sida av ett kryss när jag bara ledde honom och sen stod han bara och kollade ömsom på bommen och ömsom på mej ett tag tills han kom på att han skulle backa och kunde inte förstå hur han skulle lyfta hoven över hindret som säkert var nästan 20 cm. Så han rev det baklänges.. Tur att han är söt i alla fall och att vi inte tänkt att ge oss ut på tävlingsbanorna snart.. :P

Sen blev det inge byte av stötdämparna för henrik kom på att det var något annat fel så blir härligt då fredag..
Men sen åkte vi i alla fall till Bauhaus för att köpa färg och det gjorde vi, en massa litrar, så nu har är köket och hallen målade en gång så bara en strykning kvar där och sen är det helt klart i dom rummen. =)

Men nu är jag riktigt sjuk och har frysit sen jag slutade vid tolv och nu värker alla leder och muskler i hela kroppen så ska sussa och hoppas på bättre kropp imorgon.. Kan inte vara sjuk när ST ska komma och göra ett reportage om att just Eniro lyckats sänkt sin sjukfrånvaro så mycket.. :P


Just ja, den snurriga delen, lyssnade på hockeyn på radion och var så irriterad för att dom inte sa något om Hv, men nu såg jag ju att dom spelar imorgon så får håla tummarna då och förhoppningsvis se matchen. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0