Så snabbt tiden går...

Nu var det visst ett tag sen igen och en hel del har hänt..
Operationen blev inställd IGEN och dessutom 2 gånger för samma dag...Så sjukskriven till nästa op dag
HubbaBubba står hemma med två andra femåriga små pojkar så dom lever livet och jag njuter av att ha älsklingen så nära
Jag har tagit mitt pick och pack och avnjuter så gott som all tid ute på Tynderö
Midsommarhelgen bestod av tävlingar med Fighter som gick jätte bra och sen en massa partande med brudarna
Ny fin båt har det blivit
Gatufesten har passerat med en hel del blandat innehåll men det har varit en skojjig vecka även om det inte ens kommer i närheten av förra årets "succe" fast lärde mej en vissa saker denna gång i alla fall ;)
Dom stora odågorna rymde och min söta odåga ledde dom ända till fjolårets kompisar

Men så mycket mer spännande saker har nog inte hänt, i alla fall inte som ska skrivas här ute..

Kommentarer
Postat av: Anonym

dags för uppdatering eller vad???

2009-10-17 @ 18:36:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0