Hoppning på G

Igår var det hoppträning på Fighter och det var första hoppningen sen op och när det var helt underbart så nästan hela lektionen satt jag bara och log för mej själv för att det var så kul. Det blev inga höjder utan vi var bland dem som hoppade lägst bana men vi kom upp till åttio på slutet i alla fall och det kändes riktigt bra så snart klar för höjderna igen. :) För Bubbas del så läker han fint och i lördags hände jag lite på honom och han bryr sig inte alls så imorgon ska jag ta modet til mej och sitta upp ordentligt om han bara är bra och någorlunda lugn.. Så får se efter det om jag överlever eller inte.. :)

På kvällen var jag jätte trött och tänkte bara sova men drog in till stan istället och stack ut på stan med Lina och vi satt mest och snackade och kollade på folk men hittade inga roliga men vi hade riktigt trevligt bara vi.

Imorse skulle jag upp på jobbet och det kändes inte allt för motiverat att lämna sängen efter en alldeles för kort natt men det var bara att kliva upp och ut i kylen där bilen tyckte att det var alldeles för kallt för att samarbeta men kom till jobbet i tid i alla fall och kunde hämta upp en lite gladare bil när dagen var slut.

 Sen så har både jag och mamma spenderat kvällen med att lagga Ubbes täcken som hans små marodörer till kompisar förstör när dom leker sina vilda lekar så har fler lagningar på lager och många fler kommer det att bli.. =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0