Rak igen

Använde presentkort som jag fick förra julen av min bror och unnade mej lite rejäl massage hos Lilla massören och hon masserade, tryckte och knäckte en massa kotor i hela ryggen och nacken och sa att jag var sne i bäckenet, vilket händer lite då och då för mej, och även om det var skönt så gjorde det ont men som man säger ont ska med ont fördrivas. Så nu känner jag mej rakare och mjukare men eftersom att (om man lyssnar på naprapaten jag varit till förut) vänster benet hamnat fel i knäskålen och den sidan blivit kortare och sen dras allt på rätt plats igen så känns det ganska mycket i knänen nu och är riktigt trött i hela ryggen så lite sömn kommer nog att göra gott. Sen kommer förhoppningsvis ridningen smärta mindre i knäna igen, för ett tag i alla fall.

Lite annat roligt idag var att jobbet ringde och erbjöd ett vikariat så då valde jag 80% till mitten av augusti så nu kommer det att bli mer struktur och stabilitet på jobbrytmen och framförallt mindre helger. :)

Sen ringde dom även från förskolan i Söråker så imorgon ska jag jobba heldag på dagis och sen även några timmar på onsdag så det ska bli riktigt roligt att få leka på lite där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0