Och vilken början... :)

Det nya året kunde nog inte ha börjat mycket bättre...

Dagen började lite lagom vid kvart över tio på jobbet och där satt jag några timmar och för första gången sen op så tog jag inga värktabletter alls och det gick bra ändå.
Sen åkte jag till stallet och myste med Ubbe i några timmar på hans födelsedag och han var jätte go och duktig. Men så från idag räknas min lilla underbara odåga som 5 åring och vi firade med en massa morötter och liten vandringstur ute i mörkret och turligt nog så var svullnaden och hältan nästan helt borta så han är snart fit for fight igen förhoppningsvis. När jag kom hem stod maten på bordet och den var jätte god och efter den blev det en rask tur med vovven i det återigen stjärnklara vädret och nu börjar den naturliga svängrörelsen av armen komma tillbaka ordentligt så axelns rehabilitering rör sig, äntligen, nästan framåt med stormsteg nu.  ;)
Så dagen var i stort sett underbar och som avslutning på den har jag bokat resan till Montreal där jag ska hälsa på släkten och hitta på en massa och förhoppningsvis se på en NHL match och åka lite snowboard. Så den 27 januari lämnar jag landet och tillbaka den 10 februari. =) Har lite ångest över att lämna Ubbe så "lång" tid måste jag erkänna men mina föräldrar ska ta hand om honom så det ska bli spännande att höra hur det går, men sen har även Fighters ägare sagt att hon också ska se till honom så då kan jag i alla fall lita på att han är i trygga händer.


En liten notis från inlägget om Hv : dom ligger fyra till och med efter sista vinsten. Jag skrev innan dom hunnit lägga in poängen för den kvällen. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0