Nu så

Nu har det hänt lite roliga saker i alla fall som jag kan dela med mej lite av innan johnblund kommer.

Igår när jag kom hem efter jobbet blev jag uppbjuden till grannen på lite drinkar och det var trevligt och gott  men kom fram till att red bull är nog inge bra för mej att dricka eftersom att jag är så lätt speedad så resultatet blev att dom få timmarna jag skulle kunna sova inte blev så bra utnyttjade men bra att veta  en annan gång om man vill ha den effekten.

Idag har båda dom små pållarna varit extra duktiga så för att börja med Fighter hoppade vi bana på 95 och han tvekade inte en enda gång och gick som en liten klocka men sen tyckte ryttaren att det fick räcka för dagen. Efter det var jag ut på Ubbe på en långtur och vi hade sällskap med oss och Ubbe gick förbi en lastbil med timmervagn efter och var lugn när några skotrar åkte förbi bara några meter in i skogen från oss, men mest imponerande av allt var att han fattade rätt galopp varje gång jag la till skänkeln och det har han inte ens kunnat tidigare så då var jag så stolt över min älskling. =D

Sen till Cicci framförallt så kan jag säga att nu börjar nästa kapitel i din bok ta form nu men går inte in på några detaljer här... Men jag ska vara duktig denna gång  ;)

Sist men inte minst viktigt: Cicci, Klart jag saknar dej med ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0