Snart stadsbo

Nu har jag äntligen skrivit på kontrakt för min lägenhet och fixat pengar så nu är det bara att vänta på att den blir inflyttningsklar sen ska jag släppa lös Elena i lägenheten så den blir snygg och sen är det party. ;)
Så kanske ska berätta lite om lägenheten, det är en etta på lekängsvägen så det är väldigt nära jobbet och det mesta i den är nyrenoverat så det är väldigt fint men lite målning ska göras i den.
Men nu längtar jag bara så tills jag får nycklarna och kan börja bo in mej!!








Sen säger man ju att en gång är ingen gång men två gånger är en vana.. Så nu har jag dragit mej till Friskis och Svettis två gånger under en vecka så nu kan jag säga att jag Äntligen har börjat träna! Blivit lite löpband och startat med lite styrketräning, då framförallt för axeln som verkligen behöver tränas upp igen. Så nu är det bara att hoppas på att den nya vanan håller ut i alla fall tills sommaren så man kommer i form till Beach 2009. ;)

På hästfronten så hoppade jag Fighter i måndags och vi kom upp till en meter men från att det blev 90 så tänkte jag att jag skulle dö innan varje språng men överlevde som tur var och alla sprången var helt underbara så han är så duktig den lilla ponnyn.

Kommentarer
Postat av: Lina

jätte fin lägenhet ser de ut som :D älskar köket:)

2009-02-25 @ 23:51:35
URL: http://misstyndero.blogg.se/
Postat av: fml

Gottmos! ser riktigt fin ut! blir manga fina partykvallar i den hihi!

2009-02-26 @ 06:49:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0