Timrå- Hv71

Igår klev vi upp i lite bättre tid och tog en tur innan jag åkte iväg till stallet och hoppade igenom Fighter eftersom att vi ska tävla imorgon. Han hoppade jätte bra men jag hade helt nya stövlar som jag knappt kunde böja på benen i och det gjorde riktigt ont och nu har jag rejäla blåmärken i knävecken men förhoppningsvis blev de lite mjukare. Sen red jag även Bubbas och han var otroligt lugn och helt underbar att sitta på igen. :)

På kvällen var det matchdags mellan Timrå-Hv så jag hade lyckats locka med Cicci och vi hade sån tur att vi fick biljetter av en kompis så vi satt där på läktarn förväntansfulla innan pucken släptes och Cicci hade till och med på sej den ena av mina Hv tröjor för att visa vilket stort fan hon är. ;) Det var en bra och spännande match som Hv tog ledningen i först men sen gjorde dom mål lite hit och dit så tredje perioden slutade med 3-3 så det blev förlängning som slutade blev mållös så Timrå och Hv fick varsitt poäng så nu ligger Hv tvåa i serien. =)
Så nu är det bara att hoppas på att Timrå håller kvar sig på slutspelsplats så jag får se Hv några fler gånger denna säsong.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0