Tillbaka på min snowboard :)

Idag började dagen med en rejäl sovmorgon och sen en lång promenad ute i solen men min söta lilla vovve som verkar glad över att ha mej hemma. Sen bar det iväg till stallet för att se om Bubbas kommer ihåg mej fortfarande och det gjorde han och han var lite små galen av energi men han fick springa av sej lite i snön och sen var han som en riktigt mysig nallebjörn som inte ville släppa iväg mej.

På kvällen blev det äntligen en premiärtur på Min fina snowboard i Skönviksbacken med Linnea och backen  och brädan var helt underbara och jag lyckades filma Linneas första vurpa på film men sen gjorde hon stora framsteg under kvällen så då var det inte riktigt lika roligt att kolla längre. Men vi hade riktigt roligt och även om det var kallt så höll vi oss varma och vid gott mod.

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

han e så fin :) gud va a saknar er kram

2009-02-12 @ 23:37:57
URL: http://misstyndero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0