Vilken underbar dag

Jag skulle kunna skriva ett jättelångt och detaljerat inlägg om hela dagen men ska bespara er det och bara ta det lite kort.

Dagen har känts jätte bra från det att jag vaknade väldigt pigg i bra tid i morse för att sedan bara bli en dag som har innehållit så gott som allt jag vill ha i livet. Allt från Tynderö, familjen, granngemenskap, vänner, barn, sol, fysiska och vettiga aktiviteter, en springtur, en massa mys och jobb med mina underbara odågor och slutligen lite söndagslugn framför tvn  min sköna soffa med Greys inspelat så pauserna kunde spolas förbi.

Så mycket bättre än så kan inte livet vara helt enkelt så lämnar bloggandet för dagen med allt det positiva i tankarna och lämnar funderingar och sådant till en annan dag. :)




Kommentarer
Postat av: MAtsdotter

Vi kan ju hyra en bil och dra dit då! :D

2009-04-22 @ 23:46:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0