Första springturen på cirka fyra månader =P

Höll på att försova mej i morse till jobbet men vaknade efter en kvart så hann utan att stressa allt för mycket till och med.. =P
Efter jobbet åkte jag hem till vovvarna och gjorde i ordning lite mat, makaroner med skinka och ost.. Mums.. Tycker Mist med som nästan alltid får vara med och dela lite. ;)
Såg lite på film medan maten smälte och sen begav jag mej till Ubbe och tog ut longerade honom lite så han kanske fick springa bort lite av sin just nu Stora mage. ;)
Sen var det även min tur att springa bort lite mage så att säga..  så med båda vovvarna vid mid sida lyckades vi efter att jag  förklarat reglerna för springning för Binx hålla oss på sidan utan att snubbla över varandra och höll ett jämt tempo ändå bort till Binx hem.. Där fick dom springa och leka lite innan vi skulle springa tillbaka..
Känns väldigt fint att jag inte har varit ute och sprungit sen jag skadade axeln.. Kändes som tur var inte så jobbigt att springa idag så har nog inte tappat riktigt allt än.. Fast borde verkligen börja ta tag i att träna lite mer nu igen om nu axeln bara inte blir ännu värre, men doktorn sa att jag fick göra precis vad jag ville.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0