Lite olika

Jadu, var ska man börja..

Mina blodgivar planer var satta till i torsdags så då jag även drog med Cicci till sjukhuset och vi satt och fyllde i en massa papper och svarade på ännu fler frågor som bland annat verkligen ställer krav på att man har koll på vilka man har varit med och dessutom att man har lite koll på vilka dom varit med i sin tur, lite spännande. Men sen så dömde dom ut Cicci direkt för hon hade alldeles för tunna blodådror hon blev ganska glad över att slippa alla nålar. Sen var dom ganska snabba på att dömma ut mej med men jag tyckte att dom skulle kolla andra armen med och sen fick jag sitta och klämma på en grej och då tyckte dom att det kanske skulle kunna funka så dom tog cirka 7 olika prov där dom testar blodet för ALLT. Så provsvaren får jag om 2-4 veckor och är allt bra där så ska vi testa om blodådrorna duger men eftersom att jag drar till Montreal så måste jag även vänta fyra veckor efter det innan jag kan ge.

Igår hade jag och Cicci planerat att ha en egen afterskii eftersom att vi missade skiweek i år och tanken var att vi skulle börja äta och festa tidigt och se lite snowboardfilmer för att sedan dra ut på krogen och då hade vi tänkt kasionot. Men några dagar innan sa vi även att vi skulle hinna med förfest hos Sara. Men när dagen väl kom så blev vi några timmar försenade till Cicci först och främst och Robin var med och sen duschade jag där ännu senare och märkte att det bara var en sportbh som hade följt med och det passade inte så bra till mitt linne så det fick bli utan så jakten efter någon bra tejp började och den slutade med att Cicci och Robin drog till Stadshuset och för min del så blev det i alla fall inge krog men lite andra äventyr istället.

Nu ska jag strax gå och sussa och imorgon börjar resan mot nya äventyr på andra sidan atlanten. Jag har haft lite ångest över att lämna min Bubbas så länge men nu ska både mamma, pappa, Christine och Bomans ta hand om honom så då kan jag känna mej lugn för han är i trygga händer och mamma har dessutom lagat hans två bästa täcken nu så känns det ännu bättre då han slipper frysa i dåliga täcken. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0