störtskurar

Klev upp fem i morse för att åka och jobba och var fakktiskt ganska pigg ändå genom hela jobbdagen..

När jag kom hem cyklade jag iväg till Ubbe och precis innan jag skulle ta ut honom kom den första störtskuren så det var bara att kasta sig upp i regnet och jag tror Peter rörde lite på Ubbe när jag skulle rida iväg så han körde sina små söta hoppsprång fast gav sig snabbt fast bara några meter fick han för sig något nytt och hoppade på igen och var riktigt på G..  Sen skötte han sig jätte bra och vi mötte både bilar och skejtare men han var cool fast sen kom det en störtskur igen och vi hörde åskan så då blev han laddad igen när vi sprang över lägderna så det är tur att han är så lätt att stoppa och få lugn i alla fall.. =)

Nu har den andra lilla vovven Binx åkt hem till sin familj så promenaden blev med bara Mist och det var så skönt ändå att inte behöva ha koll på vart alla är utan bara gå och mysa på men samtidigt veta att Mist springer omkring så snällt och vill att man ska kasta pinnar.. =)


Kommentarer
Postat av: Matsdotter

Hallåååååååå..?

2008-07-28 @ 01:20:38
URL: http://matsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0