Sjukhuset

I onsdags hade jag tid på sjukhuset och började med att ta lite bilder axeln, varav någon var så ovanlig att personalen inte var helt säkra på om det skulle bli rätt eller ej, och sen fick jag träffa läkaren och hörde att även nyckelbenet är trasigt det har tydligen lyckats gått av  så nu är jag  inbokad för operation i höst men vet inte precis när än. Dom kommer i alla fall att borra i något ben och ge en sena igenom så det hålls på plats och sen sätta fast en platta som trycker ner leden på rätt plats igen.. Om jag nu förstått det rätt.. Och sen tolv veckor senare ska dom öppna upp igen och ta bot plattan och hoppas på att jag är bra och hel igen efter det.
Så det känns som om jag har några härliga månader framför mej men vill bara att det ska ske så fort som möjligt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0