Räkfrossa och tacobuffe

Vaknade upp i morse och njöt av att känna att jag hade hela dan på mej att göra precis vad jag ville.. :)
Sen blev det en promenad med dom små odågorna och dom sprang och lekte som galningar över ängarna och sen gick vi och badade och Binx är verkligen inte någon apporthund utan istället sprang han ut och kollade på pinnen bara och vände tillbaka till stranden utan den. =P Sen träffade vi två andra hundar i olika svängar och båda var Goldenvovvar varav den ena rymt till oss förut för att träffa Mist. ;)

Mitt på dagen cyklade jag iväg till Ubbe för att rida lite och när jag skulle bli uppkastad blev det lite för hårt så flög nästan över hästen så fick rycka tag i sadeln för att undvika det så det gick för snabbt för Ubbe så han blev rädd och körde sina bockar så jag landade strax efter på benen och han gick tillbaka till stallet där hans kompis stod och väntade.. =P Färden ledde sen ner till vår brygga i Holmö och vi travade oomkring på ängarna och han skötte sig perfekt. Vi mötte även en bil som var så ordentlig så han körde in på sidan och slog av bilen till och med så det var inga problem att gå förbi, dock så slog han på den dirket efter så Ubbe blev lite rädd för det plötsliga ljudet men lugnade sig snabbt som tur var.. :P

Kvällen spenderades på Idyllen på Åstön där hela familjen avnjöt räkfrossa och tacobuffe, dock bara taco för mej, och vi åt och åt och hade det jätte trevligt och sen åkte vi hem hit och åt glass så efter det var jag så fruktansvärt mätt att jag skulle inte ha kunnat få i mej något mer överhuvudtaget, knappt så jag kunde dricka vatten, men gott hade det varit så lätt värt det.. ;)

                         Mist & Binx som lever livet

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0