Slappdagar i Tynderö

Efter Annandagen har jag mest tagit det lugnt och försökt att bli frisk så fort som möjligt och bara stuckit iväg på några få upptåg..
I fredags åkte jag iväg till THF och hoppade lilla Fighter och det var så roligt att få rida en ponny igen och speciellt honom! När vi värmt upp lite och kommit upp till 80 cm så började han ta i ordentligt för första gången och sen vid 90 hoppade han ännu bättre och klarade det hur lätt som helst så han har verkligen förutsättnigarna för att bli riktigt bra så det är bara att se vad framtiden utvisar.. ;)
Igår tog jag och Frida oss enda in till Timrå till Cicci och Jocke för att ha lite filmkväll och såg bland annat "Death sentence" och "Saw 4" och jag kan starkt rekommendera dem. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0