Jullov!!

Kom hem igår kväll och grattade brorsan som fyllde år och tog och myste på lite hemma innan jag gick och la mej i min egna sköna säng. =)

Vaknade i morse av att pappa kom och tyckte att klockan var mycket men den var bara nio så jag somnade snabbt om och njöt av en sovmorgon ändå tills halv tio istället.. ;) Sen åkte jag iväg till Birsta och handlade den sista julklappen och träffade Lina som jag inte sett på 4½ månad så det var riktigt roligt och vi gick bara omkring och snackade lite innan vi drog in till stan och usch vad mycket köer det var där, värre än i Birsta till och med. Det är riktigt härligt att vara klar med alla klappar nu i alla fall så man slipper trängas med allt folk i helgen.
Ringde även Erik under dagen och ska träffa honom imorgon och vi ska åka och kolla på julklappshoppningen på THF så det ska bli härligt att få se honom igen och sen se alla hästar, framförallt då Tibor, och folket där.. =)
Nu på kvällen har jag tomtat till lite här hemma och ätit gott med familjen. Nyligen började också med att göra Mist julfin och har klippt bort en massa hår från öronen och borstat av henne ännu mer hår och efter att hon varit ute på sin kvällspromenad så ska hon få sitt julbad och sen ska hon få börja gå i sitt jultäcke.. ;)
Snart börjar också fredagsfilmen på fyran så jag sitter och väntar på att ha en mysig hemmakväll. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0