Annandagen

Vaknade upp för tidigt i stan och lite bakis men hade det mysigt  i alla fall innan det framåt två var dags att dra sig hem till Tynderö igen ..
Sen var det dags för släktmiddag på Bygdis och det var så roligt att träffa alla och höra vad som händer för dem nu. Har en massa mindre barn i släkten nu så det var fullt liv hela tiden men även lite mysiga stunder med de två minsta, Agnes och Gustav.  Som alltid på släktträffar åt vi en massa god mat och hade jätte trevligt.. Tanken var sedan att jag och Cicci skulle ut på krogen men strax innan jag skulle åka blev jag magsjuk istället så kom fram till att det var inte bakisheten jag känt av större delen av dagen.. :P Så istälet blev det till att gå och och bädda ner sig med en hink.. Myys.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0